Online marketing voor handelaren

In 2007 had een agent/importeur uit Hilversum er genoeg van: Hij wilde via Internet direct aan eindgebruikers leveren. Maar hoe pak je dat aan?

We hebben een deal gesloten: Hij verzorgt de bestellingen en ik verzorg op commissie-basis de online verkoop. De eerst webwinkel was kort daarna online, maar met alleen een webwinkel ben je er niet. De zoektocht begon naar het geheim van een succesvolle webwinkel.

In de loop van 2009 kwam de doorbraak: SEO en online adverteren, waren de missende ingrediënten.  Eén van zijn webwinkels, Koolborstels-online.nl, werd in ongeveer 18 maanden marktleider in Nederland en Vlaanderen.

Deze klant heet nu meer dan 15 webwinkels, in het Nederlands, Engels, Duits en Spaans. Producten worden daarnaast verkocht via Bol.com en Amazon (in vijf verschillende talen).

Succes in online marketing kost een vermogen aan tijd en geld -- Dat hoeft niet jouw vermogen te zijn: Wij hebben het uitzoekwerk al gedaan, en we weten vrij precies hoe we jouw producten zo effectief mogelijk in de markt kunnen zetten.